thetwomushrooms

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Angy & Isse - 1 maj 2013 16:43

Typ nästa helg ska det vara ett scoutläger

som är 4 dagar långt (sover där i 3 nätter)

Som har temat Astrid Lindgren och jag har

inte bestämt mig för om jag vill vara med eller inte

B E S L U T S    Å N G E S T


Men vi får se hur det blir och då vet ni i alla fall

varför updaten kommer suga! För jag är inte hemma!

(Och vad ni än tror kan jag inte uppdatera på scoutläger -.-" )

Men då har ni fått lite info så här får ni musik och bilder! :D

        

Den här blå hårige snyggingen heter Kaito och är min favvo Vocaloid, här får ni en av dm 

bästa låtarna har sjunger! ^^ (Got a crush on Kaito! ^-^)



Angy


Av Angy & Isse - 1 maj 2013 09:07

We´re al human aren´t we?

Every human life is worth the same,

and worth saving.


-Kingsley Shacklebolt 

Av Angy & Isse - 1 maj 2013 08:56

Det är så skönt jag är ledig idag, slipper alla idioter i skolan. Och idag är det bara en månad och 13 dagar kvar tills vi slutar skolan. Jag hoppas att det går fort, jag har nog aldrig önskat så mycket att skolan bara ska gå under som jag gör just nu. Haha, fick en bild i huvudet att det öppnades en spricka i marken och att skolan ramlade ner där. Fast det hade ju varit lite tråkigt att aldrig träffa sina kompisar om skolan försvann, eftersom det är ju i skolan som man oftast umgås. Så skolan får väl stå kvar ett tag...

 

Isse

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards