thetwomushrooms

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Angy & Isse - 31 maj 2013 20:52

Dag 14! (Ska se på Chobits efter det här! ^^)

 

Your favourite PV or Animation/Din favorit animering i en video? (Det är i alla fall vad jag tror dom menar)

 

Hmm ... jag gillar många, men då tar vi väl kanske (Jag vill ha så många olika som möjligt!)

ehrmm ... My Master med Kaito! :D



Angy

Av Angy & Isse - 31 maj 2013 15:58

Vad jag spenderar pengar på

Jag spenderar pengar på allt möjligt och det som jag inte sparar brukar gå till godis, hårfärg, tidnigar och ännu mer godis. Jag är lite smått galen i godis... Jag är antagligen den i familjen som äter mest godis.... Döm mig inte!

 

Isse.


Bilden kommer ifrån Candy and Cookie.


Av Angy & Isse - 31 maj 2013 10:11

Nu är det inte långt kvar till Sommarlovet,

kan knappt vänta! Jag har satt en utmaning åt

mig själv också! Jag ska gå en promenad om dagen,

kommer nog inte lyckas varje dag med jag ska göra

mitt bästa! Snart sommarlov! 


Jag gör ett 30 days of Vocaloid senare! Ska hem till en kompis

efter skolan och spela spel och ha kul! 

 Så ha det bra, ska bli en solig dag idag! "may you be smiled upon!" (Citat ur: Mad Father)

 

Angy

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards