thetwomushrooms

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Angy & Isse - 25 maj 2013 15:40

Dag 9!

 

A song you can dance too/En sång du kan dansa till?

 

Den var lätt! Jag kan dansa till många låtar men den första

jag kom att tänka på var Cantarella med Kaito! :D


You gotta love that song! Btw, jag har precis spelat några fler rpg maker

spel så jag ska snart ha fler Angy's gaming ;)

 

Angy

Av Angy & Isse - 25 maj 2013 10:00

Något jag älskar att göra.


Jag älskar att springa fort, att pressa mig själv till att springa fortare än de andra. Det är en sån härlig känsla när jag, jag som alltid har varit långsammast i gruppen jag tränar med, springer om de flesta där. De är en sån självförtroende boost att veta att jag kan springa ikapp dem som för något år sedan alltid vann över mig ganska överlägset. 

Jag älskar också att sitta på mitt rum och rita. Jag kan sitta i flera timmar och bara rita och lyssna på musik.

 

 

Isse.

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards