thetwomushrooms

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Angy & Isse - 20 maj 2013 20:17

Ni vet när man precis läst ut en super bra bok serien eller liknande

och man känner sig alldeles tom inuti och man är typ:

"What the fuck am i supposed to do now?!", känner ni

igen er? Så känner jag mig nu men jag har "bara" spelat klart

ett super bra spel med en bra historia! ;_; Såååå ... Angelica's Game's it is again!

 

Mad Father!

 

Ett bra pixel horror spel med en väl arbetad histori bakom, eftersom jag

kan vara super feg när det gäller sånt som inte finns så har jag även

haft mardrömmar hela helgen as well ;_; men bortsett från det så var det grymt bra!

Man spelar som flickan Aya (bild). Hennes pappa har gjort en del experiment för att få fram

evig skönhet men dom flesta av hans test subjekt (människor) har dött, nu har en förbannelse

lagts över honom som gör att alla han dödat kommit tillbaka för att få hämnd. 

Din uppgift är att rädda din pappa (Du spelar ju som Aya, pappan's dotter) och det är en del

pussel och annat med.

 

Och som i alla spel, filmer, böcker, tv serier etc. så finns det en söt/snygg kille och

jag fangirlar så mycket över honom. Men han är ett av pappan's experiment så 

han dör när förbannelsen bryts, jag dööör, han var ju så söööööt! ;_; ;_; ;_;

Här får ni en ENORM bild bomb på den oerhört söta killen som heter Dio, Enjoy!

                   

 

Och så mina favorit bilder med min älskade Dio!

       

Varför måste alltid dom söta dö?! ;_;

 

Angy



Av Angy & Isse - 20 maj 2013 19:10

  

Här kommer en liten bildbomb med "Harry Potter" tema.


                      

Av Angy & Isse - 20 maj 2013 16:04

Dag 5!

 

Jag vet att man inte ska ha ett avbrott mellan dagarna,

det är själva utmaningen men jag har vart sjuk och trött

och haft så mycket läxor att jag drunknat! ;_;

Jag är ledsen för att det var har varit dålig update från 

min sida och jag känner mig usel för att lämna dom läsare

(som antagligen inte ens finns) utan inlägg! Men här kommer det!

 

A song that reminds you of someone/En låt som påminner dig om någon?

 

Den var också svår ju! Men kanske I wanna be a princess med Rin Kagamine,

den påminner mig om mig själv! ^u^



Angy

Av Angy & Isse - 20 maj 2013 15:45

Något som jag inte kan vara utan


Något som jag inte kan vara utan är musik. Jag älskar att lyssna på musik, så fort jag går upp på mitt rum så sätter jag på Spotify. Jag lyssnar på musik när jag åker buss, tränar, målar, sjunger till den, har tråkigt, listan kan göras lång. Fast jag kan ju inte heller vara utan min säng, dator, mobil...

 

 

Isse.



Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards