thetwomushrooms

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Angy & Isse - 13 maj 2013 15:51

10 saker om mig.

Jag redan gjort en sån här lista men här kommer en till.

 

1. Jag fyller år om exakt en månad.

2. Jag gillar att äta råa potatisar.

3. Jag är väldigt dålig på att avsluta en berättelse som jag har börjat skriva på.

4. Jag gillar att klättra i träd men för tillfället finns det inga bra "klätterträd" där jag bor.

5. Jag har två katter och två hundar.

6. Jag skulle antagligen inte överleva om jag inte hade ett husdjur.

7. Jag vill tatuera mig när jag har fyllt arton.

8. Jag var rädd för varulven ( Remus Lupin) i Harry Potter och fången från Azkaban när jag var liten.

9. Fram till att jag började fyran så vägrade jag att ha på mig kläder som var rosa.

10. Jag önskar ofta att jag var modigare än jag är nu.

 

Isse.

Av Angy & Isse - 13 maj 2013 15:13

Fick förslaget att göra en 30 days of: någonting

så det blev Vocaloid! Hoppas det blir värt att läsa.

Vill även säga att vi har en ny omröstning, rösta gärna!

Let it begin!

 

Day 1!

You favourite song/Din favorit sång?

 

Det är en svår fråga! Men måste jag välja blir det Kaito med Imitator,

om man tittar på den engelska texten är den mer än bara en låt

också, den är verkligen super fin! :')



Angy

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards