thetwomushrooms

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Angy & Isse - 1 juli 2013 14:57

Vet inte om jag sagt det men jag ska till Närcon i sommar!

Först var det tänkt att jag skulle åka med tjejerna som driver

Animefriends (klicka på namnet för att komma till deras blogg)

men det fick jag inte ( -.- ) så jag lyckades övertala en av mina bästa 

vänner, det gick lätt! Så vi har köpt biljetterna och allt är bestämt!

Längtar! Igår så fick jag också veta att 24 Juli (Dagen då Närcon börjar)

så ska Corpse Party Tortured Souls komma ut! (Det är en Anime)

Från början var Corpse Party ett spel, det blev världskänt och blev en manga,

nu ska det bli en Anime! Längtar! *dreglar* Jag har läst mangan och sett

Cry's (Chaoticmonki) playthrough, super bra spel och en grym manga!

Och så springer jag runt som en galning hemma och gör extra syslor för att tjäna

ihop pengar! Jag vill ha några tusen att handla för på Närcon så jag måste jobba

som en besatt! xD

Sen så tänkte jag kanske börja läsa en ny Manga som heter Are you Alice?

Det ska vara någon slags version av Alice i underlandet, tror den kommer vara 

riktigt bra! Det var allt för nu, tycker ni föresten att jag ska fortsätta med japanska

inläggen? *nyfiken*

 

 

Angy

Av Angy & Isse - 1 juli 2013 11:18

Min helg har varit ganska awesome! Jag har tävlat i Världsungdomsspelen på Ullevi. Ullevi! Det var verkligen jättestort och det kändes riktigt häftigt att tävla där. 

Lördagen var inte så jätte rolig då det regnade och blåste nästan hela tiden och min tid på 100 meter inte alls var bra. Men på söndagen var det finare väder och det gick mycket bättre för mig då. Tävlade i 300 meter och persade och förbättrade mitt klubbrekord! Och jag har äntligen fått tag i en Världungdomsspelen-tröja. Ända sedan jag anmälde mig så har jag velat köpa en sådan tröja. Och nu har jag en!

När jag var där såg jag även två "kändisar". Vet inte riktigt om man kan kalla dem kändisar, men det var iallafall Irene Eklund och Amir Shaker. Jag har faktiskt träffat Amir en gång, jag var på ett träningsläger för kanske en månad sedan och då var han där och tränade häcklöppnig med oss och gav oss lite tips.

Det var allt om min helg.

Adios.

 

Isse.

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards