thetwomushrooms

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Angy & Isse - 10 juli 2013 16:51

Yupp, nu börjar jag med det här (som jag lovat i en vecka typ .. )

Och vem kan det vara bättre att börja med än IA? :)

 

IA är en Vocaloid3 och hennes röst kommer från den

japanska sångerskan Lia, som är känd för låten "Tori ni Uta".

IA sjunger på Japanska (alla mina favoriter gör det)

Man kan verkligen inte hitta mycket fakta om henne xD

Hon är en tjej om ni inte ser det på bilderna nedan alltså :P

         

Och så tänkte ju också att ni antgaligen vill ha några 

låtar hon sjungit också? Lovely! /(^o^)/



Angy

Av Angy & Isse - 10 juli 2013 15:17

Jag tror att det är någon slags oturs dag hemma hos mig idag: Imorse så vaknade jag av ljudet av något som gått sönder. Det visade sig vara min lillasyster som ramlat ur sin säng och knuffat till en lampa som ramlade i golvet och gick sönder. Så då fick vi dammsuga klockan tre på morgonen. Sedan vid frukosten så lyckas jag slå till mitt glas så att det var juice överallt... Några minuter efter det så tappade min lillasyster en tallrik i golvet och senare när jag klippte gräsmattan hemma hos min farmor gick jag in i en buske med brännässlor. Det svider fortfarande. 

Så nu ska jag försöka att inte  ha sönder något och inte skada någon.

 

Isse.

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards