thetwomushrooms

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Angy & Isse - 3 juli 2013 08:55

Gissar på att det inte bara var jag som såg på Allsång på Skansen igår. Hade ni någon favorit artist? Min favorit igår var  helt klart Oskar Linnros. Jag har bara hört hans låtar på radio förut, och inte riktigt följt honom. Men jag sitter just nu med  Från och med Du i mina hörlurar.

Att välja mellan Allsång på Skansen och Lotta på Liseberg är inget svårt beslut för mig. När jag var i Stockholm förra sommaren så såg vi på genrepet. Det var  kul att se alla artister innan de var jätte uppklädda och färdig stylade.

 

Isse.

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards