thetwomushrooms

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Angy & Isse - 21 juli 2013 16:32

Den senste veckan har varit super varm, tycker ni inte det?

För några dagar sedan var jag på den stora bilutställningen 

Wheels & Wings, en hel dag med mina föräldrar och massor av kompisar

till familjen.

Sen har jag hängt super mycket med Onii-Chan, vi har spelat spel,

sett på film och Anime och jag är jätte nöjd med mitt lov so far!

Jag vet inte om alla vet men på Torsdag åker jag till Närcon

och är där fyra dagar (hela lägret) med två kompisar, Onee-Chan och Vicki!

Jag ska försöka få upp fler fakta inlägg om mindre kända Vocaloider.

Jag vet att jag har varit otroligt inaktiv och jag ber om ursäkt för det,

men det är sommarlov och sommarn är till för att ta det lugnt.

Och det enda som får mig att fortsätta blogga är ju när jag får uppskattning

från mina läsare, vilket jag inte får så mycket längre.

Men nu kan ni visa mig vad ni gillar utan att kommentera, man kan nu gilla inläggen!

Så gör det om ni bryr er, själv skulle jag bli jätte glad!

Snart ska jag se en Anime som heter The melancholy of Haruhi Suzumiya, jag tror

den kommer vara riktigt awesome!

See you soon!

   

 

Angy

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards