thetwomushrooms

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Angy & Isse - 8 juli 2013 13:06

Min statistik skvallrar om att det finns folk som läser

bloggen! Skulle inte ni kunna ge mig ideér om vad jag ska skriva?

Jag hade tänkt skriva fakta inlägg om olika, mindre kända, Vocaloider.

Sounds intresting? Well im gonna write it anyway ... så skriv er favorit

Vocaloid i kommentarerna till det här inlägget och så gör jag ett inlägg om

alla jag känner för och som ni ber mig skriva om!  So that's about it,

Sayounara!

 

(Vocaloiden SeeU)

 

Angy

Av Angy & Isse - 8 juli 2013 09:03

Äntligen sol! Och självklart så lyckas jag med att bränna mig med en gång. Smidigt. Jag tränade i lördags och hade då på mig en t-shirt och shorts och efter det så fick jag en *host* jättefin bränna på mina armar och baksidan av benen. Det svider.  ( Ifall någon undrar.)

Igår så var jag hemma hos min morfar och klippte gräsmattan och idag ska jag dit igen och måla ett skjul och tjäna lite pengar. ;) Vi ska köpa in nya tävlingskläder till klubben som jag tävlar för och sen så skulle jag vilja åka till Göteborg nån gång under sommarn, så jag behöver pengar till det. 

Och det är ju aldrig fel att att ha lite extra pengar i plånboken, eller hur?

 

Isse.

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards