thetwomushrooms

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Angy & Isse - 5 december 2013 21:58

Idag tog jag tid och fixade till min Kirigiri peruk

och det blev bra mycket bättre än jag tänkt, fast

som det ser ut nu är det inte Cosplay väder imorn.. ;w;

Det är storm här (En seriös storm) och typ regnar/snöar

och det är bara inte ett bra väder.

Min peruk kommer se ut som ett skatbo i slutet av dagen 

och jag vet inte om jag orkar fixa till den igen. cx

Plus att kjolen sitter inte så bra som den borde men det

ska jag också fixa snart! Allt kommer vara perfekt till

Närcon Winter i Februari, Im promising myself!

Det var allt jag hade att säga, i helgen kommer Elfen Lied

recensionen upp.

And may Sachiko grant you her blessings!

 

Angel-Chan

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards