thetwomushrooms

Alla inlägg den 21 december 2013

Av Angy & Isse - 21 december 2013 19:16

Jag har precis laddat ner bloggplatsappen så nu kanske det blir lite fler inlägg per dag från min sida. :)
För en stund sedan såg jag på The Grinch (tror den heter det) tillsammans med min familj. Det var lite mysigt med en julfilm och Grinchen är ju söt när han är liten. ^_^

Av Angy & Isse - 21 december 2013 19:00

Det är så skönt att det är lov så att jag slipper att umgås med människor jag inte gillar. Haha, det lät skumt när jag läste det högt men det är ju så sant. 

Så här kommer en bild som jag verkligen känner igen mig i:

:D

 

//Izze

Av Angy & Isse - 21 december 2013 14:27

Julafton om tre dagar, helt sjukt ju! Hur snabbt har inte december gått egentligen? När jag var yngre kändes det som om december gick hur långsamt som helst men den har månaden har bara försvunnit. Kan det bero på att skolan tar så mycket tid från mitt liv? Vet ej. 

Tisdag. Det är då julafton är. Det funkar inte. Jag har ju inte hunnit lyssna sönder jullåtarna än och utan snön så har jag inte fått någon julfeeling alls.

Men jag har i alla fall köpt julklappar till alla som ska ha det nu och blev tidigare idag färdig med det julkortet som var kvar. Så allt sådant är färdigt.

Funderar på att läsa lite nu eftersom jag ändå inte har något bättre för mig, så hej så länge.


//Izze

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards