thetwomushrooms

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Angy & Isse - 10 december 2013 12:45

OH MY FRICKING GOD (Or satan, whatever you prefer).

Jag har haft feber hela helgen och därför har jag fått vara hemma både igår

och idag *Sätt in ironiskt yey här*.

Jag tror jag blir galen, visst, det är kul att vara hemme men när man är

sjuk så känner man sig oft mer ensam och gud vad tomt mitt hus är.

Men *Insert happy smile* jag har spelat massor av Super Mario Galaxy 

and I gotta admit that kinda cheers me up. :3

Jag brukar vanligtsvis aldrig vara sjuk men jag har varit sjuk massor av gånger den

här hösten, blä. x(

Jag har sparat en Minx video (Minx är en youtuber fyi) som hon la ut sent igår

så jag har något att göra det närmsta 20 minuterna i alla fall. c:

 

Igår var jag lite sädår små ledsen (We all have those days) och jag sa att Kirigiri 

cosplayen inte sitter perfekt och bla bla bla dåligt självförtroende bla bla bla ful.

You get it. Men då sa mamma något av det mest inspirerande jag någonsin hört,

"Fake it till you make it" och jag .. mår mycket bättre nu, förvånande nog.

Jag har haft ett par jobbiga veckar där självförtroendet varit i botten men

jag känner att det håller på att vända.

       

 

Angel-Chan

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards