thetwomushrooms

Alla inlägg den 22 december 2013

Av Angy & Isse - 22 december 2013 08:30

Whoop, Whoop! I have returned! (Actually I never left but whatever..)

Nu är det julafton om två dagar och jag känner precis som Isse,

no Christmas feeling. >w<

Allt har gått så fort, det var sommarlov och sen BAM vinterlov,

that's seems pretty accurate yo.

Idag ska jag hem till min farmor för att fira jul där, vi brukar oftast

fira jul hos farmor den 23 men en av mina kusiner jobbade då så det fick

bli idag istället. :3

Så idag kommer mina farbröder och kusiner och farmor och människor och på julafton

kommer bara en farbror och farmor, you follow?

Och nu vet jag precis vad jag sparar till och behöver pengar och jag hoppas

att någon ger mig lite pengar because damn I sure don't have any myself.

Jag ska vara Touko Fukawa från Dangan Ronpa because awesome.

Idag hade jag faktiskt lite tur också, jag ser ju varje söndag på Cry's livestream

(Youtuber Cryaotic) och den börjar klockan 5 på morgonen så jag brukar sätta ett

alarm på min mobil men jag orkade inte, men jag vaknade faktiskt hyfsat tidigt och

den håller fortfarande på så jag missade den inte. Yay. c:

Jag vet inte vad jag ska ha på mig hos farmor senare .. jag vill cosplaya men ändå inte ..

goddammit.

Jag har några animes att recensera så jag får se när jag får tid för det but It will happen,

just wait.

   

Här får ni jultema bilder för att jag råkade ha dom på datorn, Miku ser så innocent ut.

"Here, take my gift" med dom där stora ögonen. 

 

Angel-Chan

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards