thetwomushrooms

Alla inlägg den 12 december 2013

Av Angy & Isse - 12 december 2013 15:40

Jag har lite tråkigt så jag lägger ut

screenshots/bilder från en Corpse Party inspirerad manga. Den heter "Corpse Party: Musume"

Det är lite blandat från olika tillfällen. 

Ovanför bilden skriver jag vem det är som är i den, kay? c:

And another thing, alla ser inte ut som dom "borde", som ser alltså inte alltid ut som som

gjorde i spelet eller Animen, that's why Im naming them!

 

Naho Saenoki (Förnamnet först i det här inlägget)

 

Sachiko~! 




 

Naho-san igen och till vänster hennes Sensei, Kou Kibiki

 

Naho-san once again!

 

Obviously a picture of Yuka's pantsu :3 (I don't like Yuka >u<)

 

Sorry but I really love Naho-san! 

 

Ayumi's pantsu! Jag tycker bättre om henne dock.

 

NAHO-SAN!

 

Sachiko-Chan again!

 

Sachiko-Chan again, she's so adorable!

 

Sachiko, den här bilden förklara varför hon är super söt i vissa och galen i andra.

 

Min älskade Kishinuma-Kun ser inte ut som han borde, HE'S NOT CUTE! ;w;

 

Naomi Nakashima, henne gillar jag, hon är söt.

 

Sachiko som håller i trådarna till Naomi.

 

Det här var en karaktär som inte ens egentligen finns, men jag gillar henne starkt, Miyu-Chan hette hon kanske?
Egentligen är det en han som crossdressar som en hon och det får mig att älska honom mer! <3

 

Sachiko-Chan!










 

Min älskade Kishinuma-Kun, han har samma awesome personlighet but WHAT HAPPEND TO HIS BEAUTY?!



 

Satoshi och Yuka, the two stupid siblings. Jag gillar ingen av dom, som Yozora skulle säga: "POPULARS CAN GO DIE!"




 

Och sist men inte minst ännu en bild på min älskade Sachiko-Chan. 



  

Jag vet inte vad ni tycker om det här inlägget men jag gillar verkligen

den här Mangan så varför inte posta lite bilder från den?

 

Angel-Chan

 

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards