thetwomushrooms

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Angy & Isse - 23 december 2013 19:56

Kära tomten jag vet att det är sent att skicka min önskelista till dig kvällen innan julafton men det är inte så mycket jag önskar mig. Det enda jag önskar mig är att jag och min familj ska må bra och vara lycklig.
...........
Och att det ska vara fred på jorden.
Ingen hungersnöd.
Alla säsonger av Glee på dvd.
En kattunge.
Matthew Gray Gubler. (Helst inslagen i glittrigt papper.)
Träningskläder.
En rosa enhörning.
Hela Glee gänget i mitt vardagsrum.
Krumben .
Voldemorts näsa. (Så att jag kan ge den tillbaka till honom.)
Snowhite and the huntsman 2.
En helgdag tillsammans med Emma Watson.

Hoppas att du får mitt brev i tid tomten.
Med vänliga hälsningar Izze.
God jul.

kursiv text

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards