thetwomushrooms

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Angy & Isse - 2 september 2013 18:28

Eftersom jag inte har något speciellt att berätta tar jag

lite random grejer som händer eller som jag vill säga .. typ.

 

1. Jag har en Vocaloid spellista som är 3,2 timmar lång.

2. Jag är redan trött på skolan ...

3. Jag klara typ inte av att vänta längre för det känns som om min cosplay aldrig kommer även om jag beställde den för två veckor sedan och jag vet att det kommer ta ett tag men typ bara bdfjewkjxdh mxe‚ƒvdfkj

4. Jag har skaffat en ny Husbando som heter Chihiro Furuya, men jag kallar honom Furuya-Kun. Furuya-Kun~~!

5. Jag är fortfarande inte säker på om jag får åka på Närcon Winter men jag kommer åka dit i vilket fall som helst.

6. Jag orkar inte, Jag vill inte, Jag kan inte, Jag klarar det inte, Det går inte, 'Lovely jag går sönder'

 

Så, nu är jag nöjd, jag ska snart recensera en Anime

som heter Baka to test to Shoukanjuu som jag ska se över helgen,

sedan ska jag också recensera Sankarea så det kommer snart, japp.

Och om jag blir riktigt pepp någon dag ska jag göra ett inlägg med alla mina Husbandos!

En några bilder på Furuya-Kun bara för att han är så söt .. han är min också so get your filthy hands of him!

         

 

Angel-Chan

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards