thetwomushrooms

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Angy & Isse - 16 september 2013 13:51

I don´t belive that intelligence can be accurately quantified. 

But I do have an IQ of 187, an eidetic memory, and can read 20,000 words per minute.

.....

Yes, I´m a genius.


-Dr. Spencer Reid.

 

Jag kommer inte ihåg i vilket avsnitt han säger det men jag  skrattar lika mycket varje gång när jag ser de andras ansiktsuttryck. :D

 

Av Angy & Isse - 16 september 2013 13:18

Jag är sjuk så why the fuck not?

 

Min favorit Vocaloid låt just nu måste

ju vara Senbonzakura med 96Neko och någon

random kille som heter Pokota (?).

96Neko är super bra, plus att hon är så rolig när

hon är besatt över Len-Kun. ^^



Favorit låt med Ken Ashcorp just nu är Rival för att den är så grym!

Ken Ashcorp är verkligen grymt bra på att sjunga och kan nog nästan

alla hans låtars Lyrics utantill by now ...

 

Och den låt jag älskar mest just nu över alla andra (märk, just nu) är

Monster med Meg & Dia. Vet inte var jag hittade den men lyric'sen och allt..

jag bara älskar den. Alla låtar jag älskar har något jag kan identifiera mig med 

typ .. och jag har ju alltid varit ett monster.



Förvänta er fler inlägg eftersom jag är sjuk och inte

har något att göra! Because fml! :D

 

May Sachiko grant you her blessings.

 

Angel-Chan

Av Angy & Isse - 16 september 2013 10:59

För två veckor sedan blev mamma super sjuk med feber och

skit, det var tydligen ett virus, sen smittade hon pappa som

är sjuk nu och nu har även jag blivit smittad. >w<

Jag har ju inget emot att vara hemma från skolan men det är

ingen liten feber det är liksom super jobbigt.

Jag är trött i hela kroppen, snuvig och feber.

Det enda positiva är att när jag är sjuk är jag typ aldrig hungrig

och pappa äter inte heller när han är sjuk så då kommer han inte tvinga

mig att göra det.

Don't get me wrong, jag svälter inte mig själv men jag äter inte om jag inte är hungrig,

jag tycker det är ett slöseri med mat.

Så här fick ni ett inlägg där jag rantade (Rant - klaga) men de får ni leva med, ledsen.

 

 

May Sachiko grant you her blessings.

 

Angel-Chan

 

P.S

Det händer en speciell sak på bloggen imorn, kan ni gissa vad det är? ^^

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards