thetwomushrooms

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Angy & Isse - 17 september 2013 12:57

Japp, bloggen fyller 2 år idag, amazing isn't it?

Jag funderar på att göra något speciellt men jag vet

inte vad, några förslag?

Jag ska självklart fira med ... något .. Anime?

Forfarande sjuk, pappa är också sjuk så vi ser på film

tillsammans! Yeey! :D

När jag blir frisk igen ska jag definitivt vara med Isse

någon dag, varken hon vill eller ej! :P

Jag funderade även på att ominstallera mitt Sims 3 men

jag har glömt en del lösenord .. borde försöka komma ihåg

dom först men det blir nog bra! Typ...

Whatever, jag ska snart göra recensioner på Baka to test to Shoukanjuu

och Sankarea, vänta på det.

Det var allt för nu, ska försöka hitta på något roligt till senare, okej?

  


May Sachiko grant you her blessings.

 

Angel-Chan

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards