thetwomushrooms

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Angy & Isse - 6 september 2013 19:00

Settle down with me.

Cover me up.

Cuddle me in.

Lie down with me.

Hold me in your arms.

 

- Ed Sheeran

Av Angy & Isse - 6 september 2013 15:41

Hejsan! Vet ni en sak? Det är äntligen fredag! Och gissa vad jag ska göra denna fredags kväll? Om ni gissade läxor så hade ni rätt. Men innan jag ska göra dem så måste jag göra middag. Jippie... Jag vet att visa älskar att laga mat men jag är inte en av dem. Jag gillar inte heller att baka, jag tycker bätre om att äta upp kakorna när de är färdiga. ;) Men mina syskon hade tydligen bestämt att vi skulle äta tacos idag så det är väl bara att börja snart då. Men nu är det iallafall helg och om exakt en vecka så ska jag tävla i Götalandsmästerskapen! Längtar!

 

//Izze.

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards