thetwomushrooms

Alla inlägg under december 2013

Av Angy & Isse - 4 december 2013 22:23

Jag har nu sett klart Elfen Lied och den var bättre än jag först

trodde, mycket bättre.

Jag vet inte om jag sagt det eler inte men på fredagar cosplayar jag

i skolan och just den här fredagen ska jag vara Kyouko Kirigiri från Dangan Ronpa.

Hon (Cosplayen) kom förra veckan på torsdagen och jag orkade inte ha den den 

fredgane så det får bli denna!

Imorn efter skolan ska jag fixa med peruken, det är ju första gången så vi får

väl se hur det går .. jag kan väl inte faila så dåligt väl?

(Om du cosplayat mer än mig snälla, kommentera dina bästa tips för peruker, om .. allt, kay?)

Ser ni på julkalendern? Jag gör det, många tycker det är "barnsligt"

men jag tycker att årets har börjat riktigt bra, jag ser den på morgonen innan

jag går ut till bussen typ. ^^

I helgen ska jag städa ur en låda med gamla grejer (Alla har en sån låda) och i den ska jag sedan

förvara min peruk, mina kattöron och andra cosplay accessoarer (Stavning? xc).

Sedan ska jag spela klart Mermaid Swamp (för andra gången) för att jag verkligen

gillar det spelet.

Vgperson som översätter massa rpg maker spel har precis översatt ett nytt, Alice Mare, som jag

också tänkte testa om jag får tid över.

Sen ska jag åka och shoppa med Vicky på lördag typ c:, jag har faktiskt aldrig 

shoppat med en kompis... jag var aldrig så "tjejig". :3

 

Nu har jag sagt massa random skit om vad jag gör, ska göra och gjort (Jag böjde ett verb *confetti*)

så jag ska bara säga att det snart kommer upp en recension på Elfen Lied 

and may Sachiko grant you her blessings! :3

 

Angel-Chan

Av Angy & Isse - 4 december 2013 17:33

This is 

your life:

You can not

escape this bitch

when it is hard.

 

-Macklemore

 

Av Angy & Isse - 4 december 2013 13:16

Jag sitter just nu helt ensam i biblioteket eftersom min kompis gick iväg för att köpa något, men det är lite mysigt. Det enda som hörs just nu är luftkonditioneringen och tangenterna på datorn när jag skriver. Det var ganska skönt att komma ifrån alla ljud och allt drama uppe i skolan och bara ha en liten egenstunden här nere i bibblan. 

Hej så länge.

 

Izze

Av Angy & Isse - 2 december 2013 09:36

Onii-Chan som jag skulle fira igår kom hem lite sent (Skäms på dig Onii-Chan)

så jag får fira honom idag istället.

Igår slog jag in alla paketen fint och ordentligt och jag började skissa på

ett grattis kort.

(Jag gör ett eget kort för att det är roligare och för att jag kände för det)

Det är en tjej i lite anime/steampunk stil som håller i ett paket ... typ.

Den är inte speciellt fin och mamma tvingade mig att göra ett ansikte (ögon, näsa, mun)

och det var inte vackert, tro mig.

Jag är mycket bättre på att rita ansiktslösa människor, indeed.

 

Angel-Chan

Angy & Isse


Vi är två tjejer som bloggar om helt olika saker! Angy bloggar mest om Anime, Cosplay & Spel! Isse bloggar om HP, vardagen och lite vad hon vill! Kolla runt lite och se om det inte finns något du gillar. c:

Angy & Isse

Got a question ya punk?

136 besvarade frågor

Omröstning!

Yooo! Borde vi blogga mer??
 Hell yeah
 Hell no

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare typ

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards